۱۳۹۹ آبان ۳۰, جمعه

بیشتر شدن گرویدن جوانان ایرانی به مسیحیت

 جمهوری اسلامی هزینه‌های گزافی برای تبلیغ اسلام میان جوانان در داخل و خارج از کشور می‌کند اما نتیجه آن چیزی نیست که مورد نظر حکومت است. براساس مواضع و هشدارهایی که مسئولان می‌دهند فاصله گرفتن مردم از اسلام برای حکومت نگران کننده است.

در سال‌های اخیر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم نسبت به محبوبیت مسیحیت در مشهد و شهرهای مذهبی هشدار داده است.
در این گزارش آمده جمهوری اسلامی برای مقابله با رشد مسیحیت دو برنامه عمده پیاده کرد. 

نخست میلیون‌ها دلار پول برای تبلیغات اسلامی و دیگری سرکوب شدید مسیحیان.
دولت اسلامی ایران نیز برای متوقف کردن گسترش مسیحیت در این کشور، برنامه ای دو جانبه را اجرا کرد و در هر دو جبهه با شکست روبرو شد. ده‌ها کلیسا در سال‌های اخیر در ایران تعطیل شدند یا اجرای برنامه در آنها به زبان فارسی ممنوع شد. بسیاری از کلیساهای رسمی ارائه خدمات به فارسی‌زبانان را تعطیل کردند. ‌
ورود فارسی‌زبانان و نوکیشان مسیحی به کلیسا ممنوع شد و حتا اجازه چاپ و تکثیر کتاب مقدس به ناشران داده نشد. ده‌ها جلد کتاب با مضامین مسیحی و ایمانی از کتابفروشی‌ها و نمایشگاه‌های کتاب جمع آوری شد و یا به ناشران اجازه تجدید چاپ آنها را ندادند.
با وجود همه اینها هرقدر حکومت اسلامی تلاش کرده مقابل گسترش مسیحیت ایستادگی کند موفق نبوده و آنچه در جامعه می‌گذرد برخلاف خواسته‌های آنهاست.

هرچه جوانان ایرانی از اسلام دورتر می‌شوند بیشتر به مسحیت نزدیک می‌شوند. 

هیچ نظری موجود نیست: