۱۳۹۹ آبان ۳۰, جمعه

فشار بر نزدیکان مولانا کوهی

 

ادامه فشارها بر نزدیکان مولانا کوهی

به گزارش شبکه جهانی کلمه، در ادامه فشارها بر نزدیکان مولانا فضل الرحمن کوهی؛ امام جمعه موقت پشامگ و یک طلبه‌ی مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ به همراش پدرش، احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

به گزارش یک منبع مطلع به خبرنگار شبکه کلمه: “اطلاعات راسک ۲۰ آبان برای چندمین بار، حافظ اکرم کوهی امام جمعه موقت و مدرس مدرسه دینی انوارالحرمین را احضار کرده و مورد بازجویی قرار داده است”.

این منبع به شرط عدم افشای نامش ادامه داد:” یک طلبه مدرسه دینی پشامگ نیز بنام شهرام درزاده به همراه پدرش در ۲۵ آبان ماه توسط اطلاعات راسک احضار و مورد بازجویی قرار گرفته اند”.

لازم به ذکر است که حافظ اکرم کوهی پیش از این نیز بارها به اداره اطلاعات زاهدان و راسک احضار و مورد بازجویی قرار گرفته است.

پس از بازداشت مولانا کوهی در آذر ماه سال گذشته، فشارها بر نزدیکان وی و کارکنان مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ افزایش یافته و چندین تن از نزدیکان وی از جمله؛ مولوی عبدالرئوف دشتی امام جمعه موقت جکیگور، مولوی امین آسکانی مدیر داخلی مدرسه دینی انوارالحرمین پشامگ، عابد پایدار، عبدالماجد درغاله و عارف آسکانی ازجوانان سرباز و نزدیکان مولانا کوهی احضار، بازجویی و مورد تهدید قرار گرفته اند.

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران 

هیچ نظری موجود نیست: