بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با انتشار پیام‌هایی به مناسبت روز جهانی یادبود هولوکاست در صفحه توییترش، نوشت: سیاست رسمی رژیم ایران، که هر روز با وقاحت آن را اعلام می کند، این است ”هدف ما کشتار شش میلیون یهودی دیگر، و نابود کردن اسرائیل است.”


«محبت نیوز»-۷۶ سال پیش در چنین روزی اردوگاه آشویتس که بزرگترین اردوگاه کار اجباری آلمان نازی بود و به اردوگاه مرگ شهرت داشت، توسط ارتش سرخ آزاد شد. هولوکاست را نماد بربریت نازیسم و آشویتس را نماد هولوکاست می‌دانند. در این اردوگاه بیش از یک میلیون انسان با “نظمی کارخانه‌ای” قربانی جنون نژادگرایی شدند. ۲۷ ژانویه سالروز آزادسازی آشویتس است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با انتشار پیام‌هایی به مناسبت این روز در صفحه توییترش، نوشت: سیاست رسمی رژیم ایران، که هر روز با وقاحت و بی شرمانه آن را اعلام می کند، این است ”هدف ما کشتار شش میلیون یهودی دیگر، و نابود کردن اسرائیل است.”

نتانیاهو در ادامه نوشت: به عنوان نخست وزیر دولت مقتدر و مفتخر اسرائیل – کشوری که پس از هولوکاست از زندگی جدیدی متولد شد، کشوری که از خاکستر ویرانی زنده شده است، کشوری که خانه‌ای برای بازماندگان فراهم می‌کند، کشوری که قوم یهود در آن رویای زندگی خود را به تحقق می‌رساند، قسم می‌خورم که ما هرگز گذشته غم انگیز را فراموش نخواهیم کرد و هرگز دوباره در مقابل کسانی که خواهان نابودی ما هستند ناتوان و درمانده نخواهیم بود.